Fă un salt cu organizația

Pentru a-ți continua creșterea, fie că urmează să lansezi produse noi, să abordezi noi categorii de piață, sau să îți extinzi activitatea în mai multe țări, este nevoie, cel mai probabil, de oameni sau echipe noi. În această etapă, o mare provocare devine păstrarea armoniei între brandul companiei, scopul său, valorile sale și cultura organizației.

Acum este momentul să aliniezi brandul și cultura companiei și să le integrezi pe toate nivelurile activității.

Ai ajuns în etapa în care trebuie să-ți faci cunoscută ideea pentru a obține votul de încredere al publicului țintă și al celor care vor face parte din echipa ta, sau pentru a atrage investiții care să-ți susțină devoltarea mai departe.

Acum este momentul să pui bazele brandului tău și să îți transformi ideea într-o viziune de business bine articulată, clară, convingătoare și pregătită pentru viitor.

Construim acțiuni și mecanisme care să răspundă următoarelor nevoi ale organizației:

Cum să te asiguri că angajații înțeleg viziunea și strategia companiei și acționează în virtutea acestora

Cum să reflecte angajații tăi unicitatea și promisiunea brandului din perspectiva clientului

Cum să stimulezi folosirea scopului și a valorilor brandului ca filtre în luarea deciziilor

Cum să folosești strategia de brand pentru a atrage talente și a stimula loialitatea angajaților

Ce obții?

Poziționarea brandului de angajator

  • Promisiunea brandului către candidați/angajați (Employer Brand Promise)

Strategie de comunicare

  • Comunicare corporativă
  • Comunicare internă
  • Acțiuni de employee engagement (online & offline)

Consolidarea culturii

  • Evaluarea alinierii culturii la brand (scop, promisiune, valori)
  • Acțiuni de susținere a brandului la nivel intern (practici de management, comportamente, politici și procese interne)

Fii parte dintr-o companie selectă

Eu am apreciat la BrandFusion modul de abordare a proiectului. M-a impresionat plăcut faptul că a fost o descoperire profundă a valorilor, a ceea ce suntem și facem, am trecut printr-un proces de validare pe parcursul căruia ne-au analizat din mai multe perspective, atât din partea clienților, cât mai ales intern. În felul ăsta ne-am regăsit în rezultate, ne putem identifica în ele, nu am obținut doar o imagine. Recomand cu căldura oricărei companii realizarea unui proces de branding și fuziunea energiilor interne, exprimată printr-un brand.

Florian Simionescu, CEO Integrisoft

Fă primul pas!

În această perioadă, este mai sigur să ne auzim online pentru o primă discuție legată de brandul tău. Programează o discuție cu unul dintre consultanții Brandfusion. #StămAcasă

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.