Take a leap with the organization

To continue your growth, whether you are about to launch new products, to address new market categories, or expand your business in several countries, you will most likely need new people or new teams.At this stage, a great challenge becomes to maintain the harmony between the company's brand, its purpose, its values and the organizational culture.

Now is the time to align the company's brand and culture, and integrate them at all levels of the business activity.

Ai ajuns în etapa în care trebuie să-ți faci cunoscută ideea pentru a obține votul de încredere al publicului țintă și al celor care vor face parte din echipa ta, sau pentru a atrage investiții care să-ți susțină devoltarea mai departe.

Acum este momentul să pui bazele brandului tău și să îți transformi ideea într-o viziune de business bine articulată, clară, convingătoare și pregătită pentru viitor.

We build actions and mechanisms to meet the following needs of the organization:

How to make sure that employees understand the company's vision and strategy and they act on them

How to ensure your employees embody the brand uniqueness and promise from a customer experience perspective

How to stimulate the use of brand purpose and values as decision-making filters

How to use the brand strategy to attract talents and boost employee loyalty

What do you get?

Employer brand positioning

  • Brand promise to candidates / employees (Employer Brand Promise)

Communication strategy

  • Corporate communication
  • Internal communication
  • Employee engagement actions (online & offline)

Culture consolidation

  • Assessment of the brand-culture alignment (purpose, promise, values)
  • Actions to support the brand internally (management practices, behaviours, policies and internal processes)

You're in good company

Eu am apreciat la BrandFusion modul de abordare a proiectului. M-a impresionat plăcut faptul că a fost o descoperire profundă a valorilor, a ceea ce suntem și facem, am trecut printr-un proces de validare pe parcursul căruia ne-au analizat din mai multe perspective, atât din partea clienților, cât mai ales intern. În felul ăsta ne-am regăsit în rezultate, ne putem identifica în ele, nu am obținut doar o imagine. Recomand cu căldura oricărei companii realizarea unui proces de branding și fuziunea energiilor interne, exprimată printr-un brand.

Florian Simionescu, CEO Integrisoft

Take the first step

At this moment, it is safer to have a online meeting to find out more about your brand. Book a web meeting with one of our consultants below. #StayHome

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.